Γιάννης Φρέρης: Περί οδικής ανασφάλειας και εποικοδομητικής αντιπολίτευσης


Τραβηγμένη από τη θέση του οδηγού (εν στάσει), η φωτογραφία είναι η πραγματικότητα που συνάντησα το πρωί στην οδό Ναυσικάς (μεταξύ Ανδρομάχης & Πανδρόσου) πηγαίνοντας στη δουλειά μου.

Το ρεύμα στο οποίο οδηγούσα ήταν κλειστό από το όχημα του Δήμου, ενώ δεν ήταν ορατό εάν έρχεται αυτοκίνητο από την αντίθετη κατεύθυνση.
Θυμήθηκα σκηνικό που βίωσα την ακριβώς προηγούμενη μέρα, σε επαρχιακό δρόμο στις παρυφές του Αιγίου, όπου εκτελούνταν δημοτικά έργα. Νεαρός με «φωσφοριζέ» γιλέκο μου σήκωσε κόκκινη σημαία. Σταμάτησα. Πέρασαν 5-6 αυτοκίνητα, και αφού εκείνος πήρε το «ΟΚ» από συνάδελφό του που ήλεγχε την αντίθετη κίνηση μερικές δεκάδες μέτρα πιο κάτω, μου έδωσε το ελεύθερο με ένα ευγενικό «περάστε κύριε».

Η φωτογραφία είναι πειραγμένη μόνο ως προς τις καρικατούρες που προστέθηκαν για να καταδειχθεί αυτό που λείπει από την καθημερινή μας πραγματικότητα. Αυτό το ουσιώδες και αυτονόητο που έχει να κάνει με την οδική ασφάλεια, η οποία βασίζεται σε μικρές λεπτομέρειες, όπως είναι μερικοί κώνοι και 1-2 άνθρωποι με σημαίες.

Δεν είναι η πρώτη φορά που συναντάω τέτοια εικόνα. Το αρχείο μου περιέχει κι άλλες.

Είναι νομίζω γνωστό πως δεν συνηθίζω να κάνω αντιπολίτευση με βροντώδεις καταγγελίες και σηκωμένο δάχτυλο. Αλλά ούτε και περιμένω να γίνει κανένα τροχαίο και να βγω κατόπιν να κομπάζω ως προφήτης.

Γνωρίζω καλά πως το προσωπικό της Διεύθυνσης Πρασίνου είναι σχετικά ολιγάριθμο με πολλά καθημερινά μέτωπα, στα οποία παρεμβαίνει με φιλότιμο. Εκτιμώ και την καλή προαίρεση της Αντιδημάρχου που μου είχε πριν κάποιους μήνες εξηγήσει πώς έχει η κατάσταση.

Η Κίνηση «ΦΑΛΗΡΟ – ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ» -την οποία εκπροσωπώ στο Δημοτικό Συμβούλιο- έχει τη λογική υπόδειξης προβλημάτων και λύσεων. Με αυτό τον τρόπο και η αντιπολίτευση είναι εποικοδομητική και ο αντιπολιτευόμενος πιστώνεται μέρος της λύσης του προβλήματος.

Δεν έχω «εισπράξει» μέχρι τώρα αναγνώριση της τακτικής μου αυτής από τη δημοτική αρχή, αλλά επιλέγω να δίνω ευκαιρίες (πριν ανεβάσω το volume), γιατί «την πόλη αυτή, την έχουμε όλοι μαζί».

Ελπί-ζω στην πόλη μου.


Γιάννης Φρέρης 25.4.2018



Υ/Γ: Η φωτογραφία αναδεικνύει ατέλειες και ως προς την ασφαλή εργασία των δημοτικών υπαλλήλων. Ας προσεχτεί πολύ και αυτό το πεδίο.  Εδώ θα είμαστε.


0 σχόλια: