Γεωργία Παύλου-Φρέρη: Ένα μεγάλο μετεκλογικό ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για ό,τι μας έκανε «μια αγκαλιά»


 

Αγαπημένες και αγαπημένοι φίλες και φίλοι,

Η δίκαιη και ευρύτατη νίκη του Δημάρχου μας με ποσοστό που άγγιξε το 60% έφερε χαμόγελο στα πρόσωπα όλων εκείνων που μοιραστήκαμε μαζί του τον αγώνα της δικαίωσης την οποία εκείνος άξιζε, για την προσπάθεια που κατέβαλε υπέρ της ποιοτικής και ποσοτικής ενίσχυση της παροχής δημοτικής/δημόσιας υπηρεσίας προς όλες και όλους εμάς που μοιραζόμαστε τη ζωή στην όμορφη πόλη μας.    

Ωστόσο, το πλατύ χαμόγελο στη φωτογραφία από τη βραδιά της μεγάλης νίκης του Δημάρχου μας, αποτυπώνεται στο πρόσωπό μου χάρη σε εσάς, που πληθύνατε στο πλάι μου καθ’ όλη τη διάρκεια της δημοτικής εκλογικής διαδικασίας.

Και αν ακόμη το αριθμητικό αποτέλεσμα της προσπάθειάς μου δεν αποδείχθηκε εντός της ψηφοδόχου επαρκές για την είσοδό μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, θεωρώ τον εαυτό μου κερδισμένο, αφού πλέον μετρώ μεγαλύτερο αριθμό φίλων (ο οποίος συμπεριλαμβάνει και μη-ψηφοφόρους μου) που έχουν τη διάθεση να συμπορευθούμε εθελοντικά στο ευγενές όραμα της αναβάθμισης του αστικού κοινωνικού, και φυσικού περιβάλλοντος.

Η πιο ωραία συνεισφορά στην πόλη είναι αυτή που μοιραζόμαστε με τους συμπολίτες μας, πλάι στον «πρώτο συμπολίτη» τον οποίο αναδείξαμε εμείς… ο λαός.

Κερδίζει η ομάδα, κερδίζει η πόλη, κερδίζουμε όλοι!

 

Με τα καλύτερα αισθήματα

Γεωργία (Τζίνα) Παύλου-Φρέρη

0 σχόλια: