Γεωργία Παύλου – Φρέρη: Υποψηφιότητα με προτεραιότητα την κοινωνική χρησιμότητα


 

Ξέρω ότι η πολιτική συμμετοχή είναι ευθύνη, αλλά μέχρι τώρα δεν είχε περάσει από το μυαλό μου να διεκδικήσω ευθύνη άλλη από αυτή της συμμετοχής σε δράσεις γνωστών φορέων κοινωνικής αλληλεγγύης ή άλλες, τοπικών συλλόγων όπως η Οικολογική Συνεργασία, η Ένωση Κατοίκων Αμφιθέας «Σοφία Μπεφόν» και ο σύλλογος «ΑΘΗΝΑ» Π. Φαλήρου. Ο χρόνος μου μοιράζεται σε ποικίλες καθημερινές μικρές και μεγάλες υποχρεώσεις και πολύ συχνά μοιάζει να μη φτάνει για να κάνω όλα όσα νιώθω ότι οφείλω.

Όμως ένιωσα τιμή, όταν ο Δήμαρχός μας πήρε την πρωτοβουλία να με καλέσει και να μου προτείνει να είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον συνδυασμό του. Τον ευχαρίστησα για την πρόταση, διευκρινίζοντας ότι δεν είμαι άνθρωπος της πολιτικής

Η αβίαστη απάντησή του ήταν πως δεν με επέλεξε ως άνθρωπο της πολιτικής, αλλά ως  άνθρωπο της προσφοράς. Αντιλήφθηκα ότι η τιμή ήταν μεγάλη και την αποδέχθηκα με ειλικρινή συγκίνηση.

Με καταγωγή από τη Ναύπακτο, εγκαταστάθηκα στο Π. Φάληρο πριν 18 χρόνια σε συνέχεια του γάμου και της κοινής πορείας με τον (εκ γενετής και εκ πεποιθήσεως) Φαληριώτη Γιάννη Φρέρη και έχουμε μία υπέροχη κόρη, τη Μαρία – Ντολόρες.

Είμαι πτυχιούχος Δομικών Έργων Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου και σπουδάστρια Ιατρικής Ψυχολογίας E-Learning του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Με πνεύμα παρέας & γειτονιάς συμμετέχω τον συντονισμό μικρών και συνειδητά αθέατων εθελοντικών πρωτοβουλιών ανθρώπινης αλληλεγγύης από κοινού με φίλες, έχοντας προτεραιότητα τη διακριτικότητα και την κοινωνική χρησιμότητα. Ταυτόχρονα υπάρχουν και φορές που ξεκλέβω χρόνο για μικρές βοήθειες στα ΚΑΠΗ του Δήμου.

Εκτός Φαλήρου, έχω τη χαρά να συμμετέχω σε δράσεις της Ελληνικής Εταιρείας Αντιρευματικού Αγώνα (ΕΛΕΑΝΑ) και του Ομίλου Εθελοντών κατά του Καρκίνου "ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ".

Αυτός ο νέος και ωραίος αγώνας στον οποίο μπαίνω, στο πλευρό του Γιάννη Φωστηρόπουλου, δεν αφορά τίτλους και αξιώματα, παρά μόνο αίσθηση χρέους στην κοινωνία και δέσμευση για συνεισφορά στην κοινή προκοπή, όσων μοιραζόμαστε τη ζωή στο Παλαιό Φάληρο.

Γεωργία Παύλου – Φρέρη

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Συνδυασμού «ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ»

Με υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιάννη Φωστηρόπουλο

 

0 σχόλια: