Δήμητρα Αράπογλου (Υποψήφια Ν.Δ.): Δέσμευση ευθύνης απέναντι σε συνδημότες & συμπολίτες

Όπως γνωρίζετε βάζω υποψηφιότητα στην Β' Αθηνών με τη Ν.Δ. Είμαι κωφή και αγωνίζομαι για τα άτομα με αναπηρία. 

Yπήρξα για 2 έτη Βουλευτής (2007-2009) στη Β' Πειραιά. Είμαι δημότης Παλαιού Φαλήρου από το 1982. Έχω δουλέψει 35 έτη στον Ιδιωτικό Τομέα. Υπήρξα τηλεπαρουσιάστρια στο δελτίο Νοηματικής Γλώσσας στο ΤΗΛΕΑΣΤΥ.  

Από το 1987 έως το 2000 πρόσφερα εθελοντικές υπηρεσίες στα σωματεία κωφών. Αγωνίστηκα με πολλές παρεμβάσεις μου. Είμαι μητέρα ενός παιδιού και είμαι συνταξιούχος. 

Ο λόγος που βάζω υποψηφιότητα είναι ότι θέλω να προσφέρω κάτι καλύτερο για την Ελλάδα, για τα άτομα με αναπηρία και για τους ανέργους. Θα κάνω ότι είναι στις δυνατότητες μου για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας και για την Ελλάδα. 

Η Ν.Δ. φροντίζει για το μέλλον, έχει όνειρα, έχει επιλέξει ήδη το δρόμο της ανάπτυξης και μπορεί να πετύχει το καλύτερο.  Μέχρι σήμερα η παράταξή μας έχει καταφέρει να κρατήσει τη χώρα όρθια παρ’ όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε. Οι θυσίες των Ελλήνων απέδωσαν και πρέπει πλέον να τους βοηθήσουμε. Είμαι και εγώ πολίτης αυτής της χώρας και οφείλω να παλέψω για το καλύτερο δυνατόν.

Οι Φαληριώτες γνωρίζουν τι είναι καλύτερο για την πόλη τους και για τους ανθρώπους που τη στηρίζουν. Δεν θα αφήσουμε ανοιχτά σύνορα. Η αοριστία του κ. Τσίπρα ενέχει τον κίνδυνο να χάσουμε όσα έχτισε η Ν.Δ.


Αγαπητοί συνδημότες και συμπολίτες, με αίσθημα ευθύνης δεσμεύομαι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για τα παιδιά μας και για μια κοινωνία που θα σέβεται τα δικαιώματα  ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ! Όλοι μαζί στον αγώνα για την ΝΙΚΗ. Όλοι μαζί την Κυριακή 25 Ιανουαρίου να δώσουμε το παρόν μας στηρίζοντας τη Ν.Δ.

0 σχόλια: